MAJETEK "ALLIANZ DOMOV"

 

Stránka produktu v aktualizaci obsahu!!!

POJIŠTĚNÍ MAJETKU "ALLIANZ DOMOV"

 
 

Hlavní výhody:

 
  • 100% pojištění na míru - rizika jsou logicky seskupena tak, že klient si vybírá pouze tu skupinu, kterou potřebuje. Každá skupina má svou jasnou cenu.
  • Nejvýhodněji? Měsíčně! - telefon i elektřinu každý platí měsíčně. Allianz DOMOV navíc nejvýhodněji měsíčně inkasem/SIPO.
  • Odpovědnost - profesionální nastavení pojištění odpovědnosti včetně škod způsobených zaměstnavateli. Navíc i asistenční služby a právní ochrana.
  • Až 3 na smlouvě 1 smlouvě - v rámci jedné smlouvy lze pojistit až 3 místa (např. dům, byt a samostatnou garáž).
  • Přiměřené podmínky pro zabezpečení - požadujeme adekvátní prvky pro zabezpečení klientova majetku proti zlodějům nebo lupičům.
 

Myslíme na vše:

 

Jaké typy budov pojistíme?

 
  • rodinný dům (chalupa), chata, byt v osobním vlastnictví, mobilní dům - včetně vedl. staveb + garáž, která se nachází ve vzdálenosti do 500m  od pojištěné stavby.
  • družstevní byt - včetně vedlejších staveb
  • samostatná garáž v osobním vlastnictví ve vzdálenosti nad 500m
  • vedlejší stavby na jiném místě pojištění - stodola, stáj, oplocení, bazén
  • stavební součásti družstevních a nájemních bytů.

Co lze ještě pojistit u pojištění budovy?

 
  • připojištění porostů - krásnou zahradu s okrasnými dřevinami (stromy, keře a polokeře). Pojistné plnění poskytneme v případě, když bude porost poškozen z více než 1/3.
  • připojištění krbů a vířivek - vztahuje se  i na ty, které jsou vedlejší stavbou a které nejsou spojeny s hlavní stavbou.
  • hřbitovní stavtby - poničené hroby nebo hrobky.
  • m
  • markýzy, firemní štíty, reklamy - k zastínění teras nebo zastřešení pergol se dnes hojně využívají a oprava či zakoupení bývají poměrně nákladné.

Jaké typy domácnosti pojistíme?

 
  • v rodinném domě
  • v bytovém domě
  • v mobilním domě
  • v garáži - ve vzdálenosti nad 500m
  • bezpečnostní schránkyd

Co lze k pojištění domácnosti pojistit volitelně?

 
  • věci k podnikání - (kromě elektroniky a optiky, jsou již v základu)
  • věci na zahradě - pojistit lze jak zahradní nábytek, grily, tak zařízení dětského hřiště, trampolíny a robotické sedačky. A to i proti odcizení.
  • věci odložené na místě k tomu určeném - např. v šatně, v čekárně u lékaře, v divadle
  • věci v hotelích a penzionech
  • věci na kolejích, internátech
  • věci předané za účelem poskytnutí služby (čistírna)
  • věci vnesené návštěvou - jakákoliv movitá věc, kterou si s sebou přinesla návštěva
  • věci v autě - osobní věci, střešní a zadní nosiče a střešní boxy, sportovní potřeby, dětský kočárek užívaný k určenému účelu, zdravotní pomůcky, na které je pojištěná osoba odkázána, elektronické a optické přístroje.

Pojištění budovy a domácnosti:

 
  • velká hrozba - požár, výbuch, úder blesku, pád letadla, kouř, pád předmětu, vichřice, krupobití, zemětřesení, náraz vozidla, sesuv, rázová vlna. (úderem blesku může dojít k poškození střechy).
  • velká voda - povodeˇn, záplava (kvůli rozvodněné řece může klient o střechu nad hlavou).
  • vodovodní hrozba - voda z vodovodního zařízení, vystoupení vody z kanalizace, mráz, sprinklerové hasící zařízení, ztráta vody, voda z akvária. (ucpané potrubí způsobí vystoupnutí vody dřezem).
  • zloději - krádež vloupáním, loupež, vandalismus, prostá krádež stavebního materiálu, loupežné přepadení, prostá krádež kočárků a invalidních vozíků, kompenzace výjezdu bezp. agentury (vandal posprejuje fasádu).
  • déšt a sníh - atmosférické srážky, tíha a tlak sněhu. (sníh může provalit střešní konstrukci i strhnout okapy).
  • elektro - přepětí/zkrat, podpětí, porucha chladícího zařízení. (zkrat může poškodit pohon garážových vrat, elektroinstalaci nebo čerpadlo domácí vodárny).
  • rozbité sklo - rozbití skla z nepojištěné příčiny. (tepelný šok může způsobit prasknutí skla zimní zahrady).
  • poškození zvířetem - poškození plotu zvěří, poškození fasády zvířetem či hmyzem, poškození vnitř. zateplení hlodavcem či kunou. (datel vyklove díru do zateplené fasády).
  • speciální pojištění:

- VIP Garance - Garance neuplatˇnování podpojištění, Garance nejširšího krytí, Stres benefit (benefit navíc, pokud zaplatíme škodu v minimální výši 90% sjednané pojistné částky. Slouží, jako jistá kompenzace v těžké chvíli). Garance nevrácení plnění (jen u domácnosti).

- Ztráta nájemného - ušlý zisk pojištěného při škodě, která znemožnila jejich obývání. Ke škodě musí dojít z pojištěného nebezpečí.

- Strojní pojištění - vady, chyba obsluhy - strojní pojištění, které se týká hlavní stavby - pojezdové brány, garážová vrata, PZTS, velíny inteligentních domů, čerpadla,         zabudované elektrospotřebiče.
- Náklady na uskladnění věcí po škodě - uskladnění pojištěných věcí po škodě, pokud se byt stal neobyvatelným.
 
  • odpovědnost - 1. pojištění občanské odpovědnosti:

                               - 2. pojištění odpovědnosti zaměstnanec vůči zaměstnavateli:  

  

ad1)  velká hrozba -   běžná činnost, vedení domácnosti, rekreační sport vč. cyklistiky a jezdectví, chov psa, používání malých plavidel.                                                                                   

          chovatelem bez starostí - chov psů (více než jednoho), chov hospodářských zvířat
          zbraně - legální držba a používání zbraní (mimo myslivost).
          regres zdravotní pojišˇtovny - náklady na léčení, nemocenské dávky
          můj dům - škody z vlastnictví budovy a bytu v OV (trvale obývaný pojištěným), svépomocné provádění stavebních prací.
          moje domy - škody z vlastnictví budovy a bytu v OV, svépomocné provádění stavebních prací.
          pomocné práce - výpomoc jiných osob v domácnosti, při staveb. pracích nebo při opatrování zvířat.
          cestujte v bezpečí - rozšíření na Evropu.
          pronájem -  škody na pronajaté budově a jednotce.
          ubytovací zařízení - škody v ubytovacím zařízení.
          zapůjčené věci - škody na věcech převzatých.
 
ad2)  Předmětem pojištění je obecná odpovědnost zaměstnance+ztráta svěřených věcí do výše 50% sjednaného limitu. Maximální limit pojistného plnění: 500.000,-Kč pro jednu a všechny škody nebo újmy během jednoho pojistného roku. Doporučený limit pojistného plnění je 4,5násobek průměrného hrubého platu. Spoluúčast (pouze jedna): 10%, minimálně 1.000,-Kč. Pro členy společné domácnosti (maximálně 5 osob) v případě, že je sjednáno pojištění občanské odpovědnosti a pojištění domácnosti a/nebo budovy.
 

Asistenční služby, Home Assistance - +420 241 170 000 - 2 zásahy za rok, limit za 1 zásah 4.000,-Kč

 

Základní asistence - odvrácení stavu nouze (pomoc při havarijní situaci či zabouchnutí klíčů).

Rozšířená asistence - odvrácení stavu nouze+deratizace a dezinsekce+servis elektrospotřebičů.

Deratizace a dezinsekce - zásah specialisty v případě nenadálého výskytu hlodavců, obtížného hmyzu či jiných členovců.

Servis elektrospotřebičů - oprava domácích spotřebičů: např. chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, myčka nádobí, televizor, sporák, trouba, varná deska, digestoř.

IT asistence - zásah vzdáleným  přístupem a telefonická konzultace: např. výrazné zpomalení činnosti výrobku, výskyt chybové hlášky, zavirování SW výrobku, potíže s připojením, instalační služby, obnova dat

Asistence proo cyklistu/ pro rodinu (až 5 kol) - odvoz jízdního kola do nejbližší opravny schopné jízdní kolo opravit, nebo odvoz do jiného místa, které si klient určí. 3 zásahy za rok, limit na 1 zásah 2.000,-Kč.

 

Pojištění právní ochrany D.A.S.: +420 241 170 000, limit 1 mil.Kč na 1 pojistnou událost

 

Základní právní ochrana - právní poradenství 24/7

Právní ochrana domova - nároky a spory z vlastnického práva k domu, sousedské spory, spory s dodavateli energií, spory s pojišˇtovnami

Právní ochrana soukromí - nároky na úhradu újmy pojištěného, spory z vlastnického práva k movitým věcem, spory při reklamaci zboží, spory s pojišˇtovnami, právo sociálního zabezpečení.

Nájemní spory - nároky a spory z nájemního práva, spory s dodavateli energií.

 

Jak bráníme své klienty?

  • Zajistíme zastupování klienta v mimosoudních řízeních.
  • Prosazujeme zájmy klienta soudní cestou.
  • V případě potřeby pověříme zastupováním klienta advokáta. Klient má přitom právo zvolit si vlastního advokáta.

 

 

          

 Trvale obývané objekty

 
Nabízené pojištění představuje produkt, který chrání budovy a domácnosti (trvale obývané) proti nejrůznějším negativním vlivům, jako jsou živelní pohromy, havárie, úmyslná poškození nebo krádeže. V případě pojištění odpovědnosti za škodu chrání proti škodě nebo jiné újmě, kterou pojištěný způsobil a kterou je povinen nahradit jiné osobě.
Součástí pojištění budov a domácnosti jsou rovněž bezplatné asistenční služby v rozsahu urgentních služeb a služby Modré stránky.
 
 
 
 

Domácnost (vybavení):

Předmětem pojištění je: 
  • soubor movitých věcí, který tvoří zařízení domácnosti a slouží k jejímu provozu nebo uspokojování osobních potřeb pojištěného a osob žijících s ním ve společné domácnosti. 
  • Předmětem pojištění jsou rovněž věci převzaté za účelem užívání, které jsou téže povahy jako věci tvořící zařízení domácnosti.
 

 



 

 

Nemovitost (budova):

Předmětem pojištění je:
  • obytné budovy uvedené v pojistné smlouvě včetně všech stavebních součástí a včetně podílu na společných částech domu
  • byty v osobním vlastnictví uvedené v pojistné smlouvě včetně všech stavebních součástí a včetně podílu na společných částech domu
  • družstevní byty uvedené v pojistné smlouvě včetně stavebních součástí
  • samostatně pojištěné garáže v osobním vlastnictví včetně všech stavebních součástí
  • spoluvlastnické podíly
  • stavební materiál ve vlastnictví pojištěného, který je určen ke stavbě, údržbě nebo rekonstrukci pojištěného majetku
  • zabudované elektromotory sloužící k provozu pojištěné budovy
  • mobilní hasicí přístroje a vybavení hydrantové skříně, tyto předměty jsou pojištěny i na škody způsobené prostou krádeží - vyplacení pojistného je v tomto případě podmíněno prokazatelným nahlášením PČR.
  • vedlejší stavby a technická zařízení dle ZPP.
 
 

 

 

Asistenční služba:

Tyto služby jsou poskytovány jako součást sjednaného pojištění u Allianz pojišťovny, a. s., které zajišťuje poskytovatel sjednaných služeb společnost MONDIAL.
 
Modré stránky Allianz:
Operátoři Vám zajistí zprostředkování dodavatelů služeb na:
  • opravy
  • rekonstrukce
  • stavební úpravy budovy nebo bytu
Garantujeme doporučení kvalitních a prověřených dodavatelů, kteří provedou potřebné v dohodnutém termínu a za odpovídající cenu.
 
 

NON-STOP ASISTENČNÍ SLUŽBA: +420 241 170 000

org. - služba je organizována, náklady na provedení prací hradí klient

* - jde o maximální limit a počet zásahů pro urgentní asistenční služby

 

 

Rekreačně obývané objekty

 
Nabízené pojištění představuje produkt, který chrání budovy a domácnosti (rekreačně obývané) proti nejrůznějším negativním vlivům, jako jsou živelní pohromy, havárie, úmyslná poškození nebo krádeže. Součástí produktu pojištění budov a domácností jsou rovněž bezplatné asistenční služby v rozsahu urgentních služeb a služby Modré stránky.
 
 
 
 
 

Domácnost (vybavení):

 

Nemovitost (budova):

 
 

NON-STOP ASISTENČNÍ SLUŽBA: +420 241 170 000

 
Typ URGENTNÍ asistenční služby Rozsah služeb Limit za 1 zásah Počet zásahů za rok
Základní asistence* Odvrácení stavu nouze (pomoc při havarijní situaci či zabouchnutí klíčů) 4.000,-Kč 2x
Rozšířené asistence* Odvrácení stavu nouze (pomoc při havarijní situaci či zabouchnutí klíčů). Deratizace a dezinsekce. Servis domácích elektrospotřebičů. 4.000,-Kč 2x
Deratizace a dezinsekce Zásah specialisty proti hlodavcům, hmyzu a jiným členovcům. 4.000,-Kč 2x
Servis domácích elektrospotřebičů Oprava domácích elektrospotřebičů 4.000,-Kč 2x
IT asistence Zásah vzdáleným přístupem 4.000,- 2x
Asistence pro cyklistu Odvoz kola do nejbližší opravny nebo kam si klient určí 2.000,-Kč 3x
Asistence pro cyklisty - RODINA Odvoz kola do nejbližší opravny nebo kam si klient určí 2.000,-Kč 3x
Modré stránky Nalezení kontaktu na zhotovitele není neomezeně
* U základní  arožšířené asistence lze na jedno místo pojištění uplatnit maximálně 2 zásahy ročně, nanejvýše 6 zásahů na jedné pojistné smlouvě za pojistný rok.
 
 

Veškeré podrobné informace ohledně daného produktu Vám velmi rád sdělím na kontaktech:

- mobil: + 420 775 191 178, 

- E-mail: jan.hutak@iallianz.cz

 

Kontaktujte mne

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek:

Produkty